مدیرعامل وبانک در بازدید از مارگارین

حسین مدرس خیابانی در بازدید از شرکت مارگارین بر استفاده حداکثری از امکانات موجود، توان داخلی و نیروی متخصص و کارامد با هدفگذاری در بخش های مختلف شرکت تاکید و اقدام در این راستا را حرکتی ملی قلمداد کرد.

به گزارش روابط عمومی گروه توسعه ملی مدیرعامل وبانک صبح امروز به اتفاق اعضای هیات مدیره گروه توسعه ملی، مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر و هیأت همراه از خطوط تولید و ماشین آلات صنعتی این شرکت بازدید و بر تقویت تولید و توسعه تجهیزات و تولیدات مبتنی بر دانش بنیان تاکید کرد.

حسین مدرس خیابانی با بیان اینکه موفقیت شرکت های تولیدی و صنعتی در گرو تکمیل زنجیره تولید و توزیع است خواستار پیگیری و راه اندازی ناوگان توزیع محصولات شرکت مارگارین در کوتاه ترین زمان ممکن شد.

مدیرعامل گروه توسعه ملی در بازدید از بخش تولید قوطی روغن جامد بر تهیه مواد اولیه بسته بندی از طریق بورس کالا تاکید کرد.

وی در بازدید از اتاق کنترل و مانیتورینگ شرکت و مشاهده خودکفایی در ساخت تجهیزات اتاق کنترل  (plc) توسط نیروهای داخلی که منجر به صرفه جویی 20 میلیارد تومانی شده است گفت: ثمره اعتماد و تکیه بر نسل جوان و نیروی متخصص و متعهد داخلی  در تولید این محصول به وضوح قابل مشاهده است.

مدرس خیابانی افزود: انتظار می رود از جوانان متخصص ایرانی که موفق شدند تابلوی کنترل مجموعه مارگارین را با استفاده از دانش داخلی کاملا بومی سازی نمایند تقدیر شود و این فرهنگ به عنوان الگویی موفق در سایر بنگاههای تولیدی اجرایی شود.

مدیرعامل گروه توسعه ملی و هیأت همراه در ادامه از محل اجرای طرح های توسعه ای و پروژه های فرکشنیشن و هیدروژناسیون که محصول آن یک کالای استراتژیک جهت مصرف در صنایع غذایی و دارویی است و نیز راه اندازی آن به ارتقاء کیفیت سایر محصولات کارخانه منجر می شود بازدید و  بر پیگیری جهت تأمین بودجه و پرداخت مبلغ باقیمانده به شرکت فروشنده تجهیزات با مساعدت بانک ملی تاکید کرد.

با مشاهده اقدامات صورت گرفته در مارگارین شاهد تحقق شعار سال و فرمایشات رهبر معظم انقلاب بوده ایم.

پس از بازدید میدانی، مدیرعامل گروه توسعه ملی در نشست مشترک با افراد حاضر ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته در بخش های مختلف شرکت افزود: با توجه به بیانات مکرر مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت تولید در اقتصاد کشور هر یک از ما موظف به عمل به این فرمایشات بوده و باید اصالت را به تولید داده و از آن پشتیبانی کامل کنیم.

حسین مدرس خیابانی در ادامه افزود: بسیار خرسندیم که در بازدید امروز با یک مجموعه فعال و پویا مواجه شدیم که با تلاش مدیران و کارکنان شرکت شاهد خروج از وضعیت رکود و افزایش تولید و فروش هستیم. تولید در مقوله رفع معضلات ناشی از بیکاری که منجر به اعتیاد، طلاق، سست شدن بنیان خانواده، سرقت و بسیاری از ناهنجاری های دیگر اجتماعی می شود از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و کشوری که تولید آن در وضعیت مطلوبی قرار دارد می تواند با بسیاری از این ناهنجاری ها مبارزه کند.لذا با توجه به اقدامات در خور توجه ای که امروز از نزدیک مشاهده کردیم می توان گفت شاهد تبلور شعار سال در این مجموعه مهم صنعتی بوده ایم.

وی در ادامه با اشاره به جلب اعتماد مجدد مردم به محصولات این شرکت بر حمایت همه جانبه گروه توسعه ملی در راستای پیمودن مسیر موفقیت و پیشرفت مارگارین تاکید کرد.

استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود، پیگیری جهت تحقق راه اندازی پروژه های فرکشنیشن و هیدروژناسیون که به نوعی ضامن حیات و بقای مارگارین است و به نوعی وجه تمایز رقابتی این شرکت است و همچنین شفافیت در تقویت کنترل های داخلی، سر و سامان دادن به عملیات تجاری، خرید و فروش،  از جمله انتظاراتی بود که در پایان از سوی مدیرعامل گروه توسعه ملی مطرح شد.

مدرس خیابانی همچنین خطاب به مهندس قاجار مدیرعامل مارگارین بر حفظ نیروی انسانی کارخانه به عنوان سرمایه های اصلی شرکت تأکید کرد.

گفتنی است در ابتدای این بازدید مدرس خیابانی و هیات همراه با حضور در یادبود شهدای شرکت به مقام شامخ شهدای مارگارین ادای احترام کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *