صبوری در بازدید از بهپاک

بهبود شرایط شرکت در بازدید امروز کاملا مشهود بود

هیات اعزامی شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و شرکت توسعه صنایع بهشهر ضمن بازدید از کارخانه صنعتی بهپاک در شهرستان بهشهر طی جلسه مشترکی با مقامات شهرستان دیدار و در راستای رفع موانع تولید به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش روابط عمومی گروه توسعه ملی صبح امروز محمد حسن صبوری معاون امور شرکت ها و مجامع گروه توسعه ملی و رئیس هیات مدیره شرکت توسعه صنایع بهشهر در راس هیاتی به همراه مهدی زند مدیر پشتیبانی گروه توسعه ملی، محمدی عضو هیات مدیره توسعه صنایع بهشهر، وکیل پور عضو هیات مدیره و معاون برنامه ریزی توسعه صنایع بهشهر، مشیر مدیر پروژه های سرمایه گذاری و تحقیق و توسعه شرکت توسعه صنایع بهشهر به همراه غلامرضا شریعتی، نماینده مردم شریف بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی از کارخانه صنعتی بهپاک واقع در شهرستان بهشهر بازدید کردند.

بازدید کنندگان پس بازدید از خطوط تولید کارخانه در جلسه ای با حضور فرماندار، شهردار شهرستان بهشهر و معاون صنعت اداره صمت استان مازندران در راستای رفع موانع تولید و بررسی پروژه های توسعه محور بهپاک به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این جلسه معاون امور شرکت ها و مجامع وبانک با بیان اینکه ما منکر چالش های موجود در بهپاک نیستیم افزود: در این بازدید بهبود شرایط شرکت کاملا مشهود بود و امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده شاهد رشد سوددهی طی شش ماهه دوم سال مالی شرکت صنعتی بهپاک باشیم.

وی افزود: با توجه به مباحث مطرح شده در گروه توسعه ملی به دنبال اجرای برنامه های حمایت محور از بهپاک هستیم و امیدواریم با حضور نماینده محترم شهرستان و جلسه مثبتی که با مقامات شهرستان داشتیم، با نگاهی ویژه از این شرکت تولیدی حمایت شود.

محمد حسن صبوری در خصوص پروژه های توسعه محور بهپاک نیز گفت: با بهره برداری از پروژهای در دست اقدام، ارزش افزوده بیشتری را در این شرکت تولیدی شاهد خواهیم بود و زنجیره محصولات بهپاک کامل تر می‌شود.

وی در پایان گفت: پروژه تولید خوراک دام و طیور در کارخانه آماده بهره برداری است و پروژه بعدی هم مقرر است پس از ارائه و تصویب طرح توجیهی در محل شهرک صنعتی شهرستان بهشهر مورد بهره برداری قرار گیرد.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه نیز در ادامه جلسه هدف از این بازدید را مشاهده روند تولید این شرکت ذکر کرد و افزود: این مجموعه در استان مازندران و شهرستان بهشهر دارای اهمیت بالایی است. لذا در جهت حمایت برای آغاز بکار و افتتاح پروژه های توسعه محور بهپاک از نمایندگان شرکت های سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و توسعه صنایع بهشهر خواستیم تا از نزدیک تامین مالی طرح های آن را مورد بررسی قرار داده و از اجرای آن حمایت کنند.

غلامرضا شریعتی تولید محصول جدید و گسترش زنجیره محصولات بهپاک را مثبت ارزیابی کرد و افزود: بهپاک سهم زیادی در اشتغال شهرستان دارد و به همین دلیل توسعه و ایجاد ارزش افزوده آن بسیار حیاتی است.

در این بازدید، دانا مدیر عامل و نائب رئیس هیات مدیره به همراه رجبی، عضو هیات مدیره و معاون اداری و منابع انسانی و زاهدی، معاون بهره برداری شرکت صنعتی بهپاک نیز حضور داشتند و  به تشریح روند تولید، چالش های حال حاضر و موانع پروژه ها و برنامه های توسعه ای بهپاک پرداختند.

شایان ذکر است بازدید از بخش خصوصی گروه صنعتی ساوانا و برگزاری جلسه مشترک با مدیران این شرکت از دیگر برنامه های سفر معاون امور شرکت ها و مجامع وبانک و هیات همراه بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *