تقدیر از نوآوران و پیشکسوتان گروه توسعه ملی

در دومین گردهمایی مدیران گروه توسعه ملی و شرکتهای تابعه، از سه نفر از نوآوران و 5 نفر از پیشکسوتان گروه توسعه ملی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی گروه توسعه ملی، دومین گردهمایی مدیران گروه توسعه ملی و شرکت های تابعه با محوریت تامین مالی و سرمایه گذاری روز دوشنبه سوم مهرماه 1402 با حضور جمع کثیری از مدیران و اعضای هیئت مدیره شرکت های تابعه در سالن همایش حضرت خانم الانبیاء (ص) گروه توسعه ملی برگزار شد.

در این همایش، داوود دانش جعفری وزیر اسبق اقتصاد و عضو فعلی مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، ابوالفضل کیانی مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی با موضوع تحولات نوظهور در بخش صنعت، و حسین مدرس خیابانی مدیرعامل گروه توسعه ملی به عنوان سخنرانان، به ارائه نقطه نظرات و بررسی راهکارهای پیش رو پرداختند.

پیش از آغاز گردهمایی، سالن همایش حضرت خاتم الانبیاء (ص) گروه توسعه ملی که در مدت زمان 40 روز ساخته شد، با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره و معاونین و مدیران گروه افتتاح  و مورد بهره برداری قرار گرفت.

همچنین در این همایش، معاون مالی و سرمایه انسانی گروه توسعه ملی به طرح مباحثی با موضوع بررسی چالش های تامین مالی پرداخت.

تقدیر از سه نفر از نوآوران گروه توسعه ملی از جمله دیگر برنامه های این همایش بود که بر این اساس از جناب آقایان «محمود صفری از شرکت مارگارین با نوآوری در تولید مونوگیلیسیرید و ساخت پایلوت آزمایشگاهی کریستالیزاسیون محصولات شورتینگ و مارگارین با کاربرد و مصرف در صنایع روغنی»، «سید علی فاطمی از شرکت گلتاش با تولید ماده اولیه بتائین مورد مصرف در مایعات شوینده بهداشتی»، «فرجام جاوید  از شرکت پتروشیمی شازند در خلق ارزش افزوده این شرکت از طریق ایجاد و توسعه بازار محصول پلی اتانول آمین (PEA)  در صنعت سیمان» تقدیر به عمل آمد.

تقدیر از 5 نفر از پیشکسوتان گروه توسعه ملی از جمله آقایان محمدرضا حسینی، احمدرضا کریمی و خانم ها سوسن معصومی راد، منصوره اصغر قطبی و لیلا مقدم نیز از دیگر برنامه های این همایش بود.

سخنرانی بهنام عزت نژاد مدیرعامل شرکت ساینا با محور ارائه گزارشی در خصوص میزان تولید، فروش و سود شرکت در سال جاری و ذکر خاطراتی از دفاع مقدس و دوران اسارت توسط سعید عباسپور رزمنده و آزاده سرافراز دفاع مقدس، از جمله دیگر برنامه های اجرا شده در این همایش بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *