پرسش‌های متداول

خانه » پرسش‌های متداول
پرسش‌های متداول ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ ۸:۳۶:۱۴

پاسخ پرسش‌های متداول سهامداران را در این بخش ببینید. اگر پرسشی دارید که در این بخش طرح نشده است در قسمت «طرح پرسش» آن را مطرح کنید و پاسخ آن را در اسرع وقت دریافت کنید.

پرسش‌های متداول

آیا ممکن است سود سهام را به یک حساب که معرفی خواهد شد واریز نمایید؟ ۱۳۹۶/۶/۲۸ ۱۵:۴۵:۰۹

شما می‌توانید حساب یکی از بانک‌های ملی، ملت و اقتصاد نوین را برای دریافت سود خود معرفی نمایید. اطلاعات کامل در آگهی پرداخت سود شرکت پس از مجمع منتشر می‌شود.

برای دریافت سود سهم سالانه خود چگونه عمل نمایم؟ ۱۳۹۶/۶/۲۸ ۱۵:۴۴:۰۳

پرداخت سود سهامداران در رعایت مفاد ماده ۲۴۰ اصلاحیه قانون تجارت (ظرف ۸ ماه پس از تصمیم مجمع عمومی راجع به تقسیم سود) و حسب ضوابط سازمان بورس و اوراق بهادار صورت می پذیرد. معهذا، طبق روال جاری سود سهامداران حقیقی حداکثر ۷۲ ساعت بعد از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه و از طریق یکی از بانکهای داخل کشور با ارائه اصل کارت ملی قابل وصول و دریافت می باشد.

چرا نمی‌توانم برخی مشخصات را تغییر دهم؟ ۱۳۹۶/۶/۲۸ ۱۵:۴۳:۱۳

برخی مشخصات کاربران مانند نام و مشخصات شناسنامه‌ای ثبت‌شده و غیرقابل تغییر است. در صورت مشاهده ایراد در این موارد باید با واحد سهام شرکت تماس گرفته و فرم مغایرت پرکنید.

چگونه از وضعیت خرید و فروش و مطالبات سهام خود در شرکت مطلع شوم؟ ۱۳۹۶/۶/۲۸ ۱۵:۴۱:۳۷

شما مـی توانید با مراجعه به آدرس سایت شرکت tmgic.ir در بخش سامانه امور سهام، ضمن تکمیل اطلاعات سهامداری خود از کلیه اطلاعات مربوط به سهام خود مطلع شوید.

چگونه برگ اوراق سهام خود را دریافت نمایم؟ ۱۳۹۶/۶/۲۸ ۱۵:۴۲:۲۱

هریک از سهامداران متقاضی دریافت برگ اوراق سهام متعلق به خود می توانند با مراجعه حضوری به محل دفتر مرکزی شرکت اقدام نمایند.

در صورت مغایرت اطلاعات چه مراحلی را باید طی کنم؟ ۱۳۹۶/۶/۲۸ ۱۵:۲۳:۵۶

در صورت مغایرت اطلاعات شناسنامه‌ای جهت اصلاح مدارک زیر را باید به امور سهام شرکت ارسال کنید:

  1. کپی برگ سهام
  2. کپی کارت ملی
  3. کپی صفحه اول شناسنامه و صفحه توضیحات (در صورت وجود)

طرح پرسش