نخستین بوتکمپ رسانهای گروه توسعه ملی، هفتم تا نهم آذر ماه، در سالن اجتماعات گروه صنعتی ایران ترانسفو برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی گروه توسعه ملی، نخستین بوتکمپ رسانهای شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی در راستای ارتقاء سطح دانش، مهارت و توانمندی مدیران و کارشناسان روابط عمومی شرکت های تابعه گروه، هفتم تا نهم آذرماه ماه در سالن اجتماعات گروه صنعتی ایران ترانسفو واقع در شهر زنجان برگزار شد.
در مراسم افتتاحیهی این رویداد، مهدی صادقی مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو، ضمن خیرمقدم به شرکت کنندگان، بر اهمیت آشنایی با ابزارهای نوین در روابط عمومی و لزوم به روز بودن و استفاده از دانش نوین در این عرصه، تأکید کرد.
در این دورهی سه روزه، مدیران و کارشناسان روابط عمومی شرکت های تابعه گروه توسعه ملی با مباحث سناریو نویسی و تولید محتوای خلاق، خبرنگاری موبایلی و دورهی آموزشی تولید محتوا با محوریت هوش مصنوعی که توسط اساتید این رشته ها ارائه شد، آشنا شدند. شرکتکنندگان در این دورهی آموزشی، علاوه بر مشارکت در کلاسهای تئوری، با حضور در نقاط گردشگری شهر زنجان مانند رختشویخانه و موزهی مردان نمکی، موارد یادگیری خود را با ساخت کلیپ و تولید محتوا تمرین کردند.
در این رویداد آموزشی دوره های خبرنگاری موبایلی با تدریس استاد مریم تکافی، سناریونویسی و محتوای خلاق با تدریس استاد مریم میرمحمدی و تولید محتوا با محور هوش مصنوعی با تدریس استاد امیرحسین ثقه الاسلامی برگزار شد.
این دوره، با استقبال بسیار خوب شرکتکنندگان برگزار شد؛ چرا که در دنیای امروز، یادگیری تولید محتوا با استفاده از تلفنهای همراه برای هر فرد لازم و ضروری است.