در مراسمی با حضور دکتر نبوی آیین تکریم و معارفه معاونین و مدیران گروه توسعه ملی برگزار شد

معاونین، مدیران حقوقی، امور مجامع و مشاور عالی مدیرعامل گروه توسعه ملی در مراسمی معارفه و از معاونین و مدیران سابق تقدیر بعمل آمد.
به گزارش روابط عمومی گروه توسعه ملی صبح امروز مراسم تکریم و معارفه معاونین و مدیران وبانک با حضور مدیرعامل گروه و معاونین و مدیران شرکت برگزار شد.
در ابتدای این مراسم دکتر نبوی ضمن اشاره به سوابق اجرایی و مدیریتی معاونین و مدیران جدید و معرفی آنان در جمع حاضر، تغییرات پیش بینی شده و انتصابات صورت گرفته را در راستای دستیابی به اهداف و سیاست های گروه ارزیابی و ابراز امیدواری کرد با بهره مندی از بدنه کارشناسی و فضای مطلوبی که در گروه توسعه ملی وجود دارد بتوانیم بیش از پیش در جهت رسیدن به اهداف مورد نظر گام برداریم.

وی در ادامه از تلاش ها و اقدامات معاونین و مدیران سابق گروه توسعه ملی تقدیر و برای آنان آرزوی موفقیت کرد.
در ادامه این مراسم معاونین سابق شرکت در سخنانی ضمن تشریح اقدامات و دستاوردهای بدست آمده در حوزه مربوطه، از کارشناسان و مدیران معاونت متبوع در جهت رسیدن به اهداف مورد نظر تقدیر نمودند.
تعدادی از مدیران گروه نیز در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از معاونین و مدیران سابق برای معاونین و مدیران جدید آرزوی موفقیت کردند.
شایان ذکر است دکتر علی نبوی در احکام جداگانه ای آقایان علی شیدایی، مصطفی محسنی و حسین نوازنی را به ترتیب بعنوان معاون امور شرکت ها و مجامع، معاون توسعه راهبردی و سرمایه گذاری و معاون مالی و سرمایه انسانی منصوب کرد.
همچنین آقای محمد تهرانی بعنوان مشاور عالی مدیرعامل، آقای مهدی اصفهانی بعنوان مشاور مدیرعامل، آقای قادر ابریشمی بعنوان مدیر مجامع و آقای پرویز ایمانی بعنوان مدیر حقوقی و قراردادها منصوب شدند.
مدیرعامل گروه توسعه ملی در پایان مراسم از تلاش های آقایان محمدحسن صبوری معاون سابق امور شرکت ها و مجامع، محسن میرمحمدی معاون سابق توسعه راهبردی و سرمایه گذاری و مهدی اصفهانی معاون سابق مالی و سرمایه انسانی گروه با اعطای لوح یادبود تقدیر بعمل آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *