اصلاحیه آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده

شركت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی (سهامی عام)

ثبت شده به شماره 89584  و شناسه ملي 10101339590

به اطلاع صاحبان سهام شركت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی (سهامی عام) می رساند که جلسه مجمع
عمومی فوق العاده این شرکت با دستور جلسه ذیل، راس ساعت 11 صبح روز پنج شنبه مورخ 28/04/1403 در محل مرکز همایش های بین المللی هتل المپیک واقع در تهران – بلوارغربی ورزشگاه آزادی، جنب درب غربی ورزشگاه، هتل المپیک، برگزار می گردد.

دستور جلسه :

1- استماع گزارش توجیهی هیات مدیره و گزارش بازرس قانونی در خصوص افزايش سرمايه شركت.

2- اتخاذ تصميم درخصوص افزايش سرمايه.

3- اصلاح مفاد اساسنامه.

4- ساير مواردي كه به موجب قانون تجارت در صلاحيت مجمع عمومي فوق العاده است.

تاکید می گردد:

الف- سهامداران محترمی که امکان حضور در جلسه مجمع را ندارند، می توانند نسبت به  مشاهده و پیگیری برخط (آنلاین) مجمع از طریق تارنمای شرکت به نشانیtmgic.ir و صفحه آپارات به نشانی https://aparat.com/tmgictv  اقدام نمایند. همچنین طرح سوالات درخصوص جلسه مجمع، از طریق تارنمای شرکت امکان پذیر خواهد بود.

ب- در راستای رعایت  دستورالعمل حاکمیت شرکتی و تایید مالکیت سهام قبل از حضور در جلسه مجمع، اعلام می نماید که تایید مالکیت سهام و یا وکالت سهامداران حقیقی با ارائه اصل کارت ملی و اصل وکالتنامه رسمی و نمایندگان سهامداران حقوقی با ارائه اصل كارت ملي، معرفی نامه و یا اصل وکالتنامه رسمی، امکان پذیر خواهد بود. لذا سهامداران محترم می توانند جهت دریافت کارت حضور در جلسه از تاریخ 16/04/1403 در طی ساعات اداری به واحد امورسهامداران واقع در محل شرکت و یا در روز برگزاری مجمع، به محل مجمع مراجعه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *