آغاز عملیات اجرایی فاز اول طرح توسعه کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان

به گزارش روابط عمومی گروه توسعه ملی ، عملیات اجرایی فاز اول طرح توسعه کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان، با خرید 14 دستگاه ماشین بافندگی از کمپانی پیکانول بلژیک و انتقال ماشین آلات مذکور در تاریخ 21 مرداد ماه سال جاری به محل شرکت آغاز شد.
ناصر صامت، مدیر عامل کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان، در این زمینه اظهار داشت: پس از ماه‌ها تلاش بی وقفه و برگزاری جلسات متعدد در کمیته های تخصصی پیش بینی شده در شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی سهامدار عمده این مجموعه و شرکت سرمایه گذاری تجاری شستان دیگر سهامدار این شرکت و همچنین همفکری‌های مستمری که با هلدینگ توسعه نگاه پویا داشتیم، موفق به خرید و انتقال تعداد 14 دستگاه ماشین بافندگی پارچه با تکنولوژی روز اروپا شدیم.
وی افزود: امروز نقطه امیدی در ذهن و روح کارگران شرکت پدیدار شد و بارقه های امید را در چشمان پرسنل مشاهده نمودم. مشاهده شادی وصف ناپذیر کارگران و پرسنل زحمتکش این شرکت، بی شک روز 21 مرداد ماه 1403 را به عنوان نقطه عطفی در احیای برند کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان تبدیل خواهد کرد.
مدیر عامل کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان با اشاره به اینکه پس از راه اندازی ماشین آلات مذکور و قرار گرفتن آنها در مدار تولید، ضمن اینکه شاهد ارتقاء کیفیت و کمیت تولیدات شرکت خواهیم بود، اظهار داشت: در همین راستا بزودی زمینه اشتغالزایی تعدادی از جوانان شهرستان کاشان نیز فراهم خواهد شد.
صامت در پایان افزود: ورود این ماشین آلات آغاز راه پر فراز و نشیب اجرای طرح توسعه عظیم کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان بوده و امیدواریم با توکل به خداوند متعال، یاری و همفکری سهامداران محترم و همکاری همه مسئولین اجرائی شهرستان کاشان و استان اصفهان، طی مدت سه تا چهار سال آینده شاهد اجرای طرح های پیش بینی شده توسعه ای در این شرکت خواهیم بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *