نشست مشترک مدیریت روابط عمومی و اطلاع رسانی وبانک و شرکت های تابعه با هدف همفکری، هم افزایی و پیشبرد اهداف مورد نظر گروه صبح امروز با حضور معاون مالی و سرمایه انسانی، مدیر و کارکنان روابط عمومی گروه و مدیران روابط عمومی شرکت های توسعه صنایع بهشهر، سرمایه گذاری توسعه صنایع سیمان، مدیریت توسعه نگاه پویا، سرمایه گذاری توسعه ملی، ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس، بین الملل ساختمان و صنعت ملی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی گروه توسعه ملی در ابتدای این نشست سید مصطفی علوی معاون مالی و سرمایه انسانی وبانک در سخنانی به اهمیت نقش روابط عمومی در انعکاس فعالیت های سازمان و توسعه برندینگ یه مجموعه اشاره کرد و افزود: شرط موفقیت یک سازمان در افکار عمومی و مشاهده آثار تلاش ها و فعالیت های صورت گرفته، رویکرد تبلیغاتی مناسب و انعکاس واقعیت ها به جامعه هدف توسط روابط عمومی ها است.
معاون مالی و سرمایه انسانی وبانک در ادامه به نقش پر رنگ گروه توسعه ملی در اقتصاد کشور بعنوان یک هلدینگ چند رشته ای و فعالیت در صنایع گوناگون اشاره کرد و افزود: اقدامات بسیار خوبی همچون سرمایه گذاری های جسورانه، ورود به حوزه استارتاپ ها و فعالیت های نوآورانه و دانش بنیان در گروه در حال پیگیری و اجرا است که یقین دارم با رویکرد آقای دکتر زرگری مدیرعامل محترم گروه و مدیریت روابط عمومی و تشکیل مستمر جلسات هم اندیشی شاهد اتفاقات خوبی در جهت انعکاس آنها به سهامداران عزیز و جامعه هدف باشیم.
دکتر علوی خاطر نشان کرد: در ماه های اخیر شاهد اقدامات خوبی در انعکاس اخبار گروه و شرکت های تابعه در سایت رسمی گروه و شبکه های اجتماعی بودیم که ثمره آن اطلاع رسانی از تلاش های صورت گرفته در مجموعه وبانک و شرکت های تابعه بوده است.
معاون مالی و سرمایه انسانی گروه توسعه ملی در ادامه با اشاره به قدمت برخی از برندهای تولیدی گروه ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی صحیح در حوزه تبلیغات و برندینگ و تلاش مدیران و کارشناسان روابط عمومی در کوتاه ترین زمان ممکن شاهد رسیدن برندهای قدیمی گروه به جایگاه واقعی خود باشیم. وی در ادامه افزود: اقدامات بسیار خوبی در حوزه مسئولیت اجتماعی از سوی گروه و شرکت های تابعه در جهت رفع بخشی از مشکلات جامعه و منافع شهروندان انجام شده است که نیازمند انعکاس بیشتر این فعالیت ها به مردم هستیم.
دکتر علوی به اهمیت و ضرورت تولید محتوای تخصصی یه قلم خبرگان و متخصصان هر بخش در گروه و شرکت های تابعه اشاره و تاکید کرد: انتشار مطالب تخصصی در رسانه های درون سازمانی و همچنین خبرگزاری های مرتبط با رشته فعالیت های وبانک و گزارش اقدامات صورت گرفته در بخش های مختلف می تواند نمودی از تلاش های صورت گرفته در جهت حفظ منافع سهامداران و کلیه ذینفعان باشد و در برنامه ریزی و هدفگذاری تصمیم گیران اثرات مثبتی را بر جای بگذارد.
در ادامه نشست با دعوت محمد حامد شاهمرادی مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی وبانک، اعضای جلسه به پیشنهاداتی در جهت بهبود عملکرد مجموعه و همچنین موارد و مشکلات موجود اشاره کردند.
در ادامه این جلسه، استمرار جلسات هم اندیشی روابط عمومی به میزبانی شرکت های تابعه، تولید محتوای مستمر، بهره مندی از سامانه پایش و رصد اخبار، الزامات حضور پر قدرت در نمایشگاه های تخصصی، تعامل نزدیک با رسانه های اثرگذار،تشکیل شبکه اطلاع رسانی درون سازمانی و ایجاد نظام ارزیابی عملکرد روابط عمومی شرکت های تابعه گروه توسعه ملی از جمله مواردی بود که از سوی مدیریت روابط عمومی و اطلاع رسانی گروه مطرح شد.
مقرر گردید جمع بندی جلسه امروز به مدیرعامل محترم گروه منتقل و تصمیمات بعدی در جلسات آتی اتخاذ گردد.