ساختن «ایران قوی»، با تلاش و نوآوری گروههای مختلف ذی نفع

مدیرعامل گروه توسعه ملی با تاکید بر اینکه کارشناسان به مدیریت یک مجموعه اعتبار می دهند، تاکید کرد: برای ساختن ایرانی قوی نیازمند این هستیم تا تمامی گروه‌های مختلف، با کار، تلاش و نوآوری خود حرکت کنند.

به گزارش روابط عمومی گروه توسعه ملی، حسین مدرس خیابانی، مدیرعامل گروه توسعه ملی در نشست کارشناسان گروه تعیین هدف، شناخت اولویت ها و تلاش در جهت نیل به شاخص های عملکرد را مستلزم روحیه کاری و نوآوری مجموعه کارشناسان عنوان نمود.

وی نوع نگرش، علاقه به کار و تلاش مستمر کارشناسان را عوامل موفقیت سازمان‌ها ارزیابی و اشاره کرد: کارشناسان حاضر در سازمان، بخشی از دانش و تخصص یک مجموعه به حساب می‌آیند و مدیران به اعتبار این مجموعه کارشناسی، تصمیمات لازم را اتخاذ می نمایند.

مدرس خیابانی صداقت ، مهارت حل مسئله و روحیه تحول آفرینی را از جمله ابزارهای موثر در حرکت صحیح سازمان‌ها دانسته و با اشاره به ضرورت تقویت ارتباطات دوسویه میان سازمان و کارشناسان و نیز اعتماد به بدنه کارشناسی، رمز موفقیت گروه را متاثر از انگیزه و ارتقای حس تعهد کارشناسان عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه شرایط گروه توسعه ملی نسبت به سنوات قبل از لحاظ رویکرد و کارکرد بسیار متفاوت شده است، اصل تحول و حرکت درست در مسیر تعیین شده و حصول دستاوردهای شرکت‌های تابعه را ماحصل تلاش تک تک اعضای خانواده گروه توسعه ملی عنوان کرد.

مدرس خیابانی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در گروه توسعه ملی اظهار امیدواری کرد: فتح قله‌های افتخار توسط گروه توسعه ملی و نیل به چشم انداز ترسیم شده در سند راهبردی، به همت کارشناسان و مدیران گروه قابل دستیابی است؛ اما شرط آن، مدیریت هوشمند در تمامی رده‌های مسئولیتی، تقویت مشارکت و تعهد تمامی کارشناسان و کارکنان گروه است.

وی، تغییر و تحول را حاصل اندیشه، کار مستمر و تلاش موثر در جهت ایفای ماموریت های محوله به کارشناسان دانست و به تقویت حس انگیزش آنان تاکید کرد.

 

وی با اشاره به اهمیت نقش بدنه کارشناسی در سازمان ها، شأن حضور و وجه اشتراک کارشناسان یک مجموعه را که با سلایق و افکار و رویکردهای گوناگون مشغول خدمت هستند، تقویت هم‌افزایی دانست و گفت: بها دادن به نظرات کارشناسی در یک مجموعه یک ضرورت به شمار می رود و باید بر این نکته تاکید کرد که کارشناسان به مدیریت مجموعه‌ها اعتبار می بخشند.

مدیرعامل گروه توسعه ملی در ادامه افزود: برای ساختن ایرانی قوی، نیازمند آن هستیم که گروهها و افراد مختلف با کار، تلاش و نوآوری خود، موانع توسعه را از پیش روی کشور بردارند.

مدرس خیابانی گفت: امروز در سازمان های نوآور و ایده پرداز، سهم اندیشه یک درصد و کار و تلاش ۹۹ درصد است؛ به نحوی که بدون کار و تنها با تکیه بر ایده و فکر، نمی‌توان به اهداف مورد نظر سازمان دست یافت.

همچنین زرگری، کارشناسان را مغز متفکر سازمان دانست و ابراز امیدواری کرد تا با همفکری، هم افزایی و بهره گیری از دانش، تخصص و آگاهی‌های روز بتوان به اهداف مورد نظر و هدایت صحیح گروه توسعه ملی به عنوان یک مجموعه بزرگ اقتصادی کشور دست یافت.

در پایان جلسه کارشناسان گروه توسعه ملی به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود در موضوعات مختلف اشاره کردند.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *