دفاع مقدس، روایت عشق به میهن و دلدادگی به خاک

هفته دفاع مقدس، یادآور رشادت ها و حماسه هایی است از جنس عشق به میهن و دلدادگی به خاک پاک ایران همیشه سرفراز.

گروه توسعه ملی، هفته دفاع مقدس را با یاد شهدا، امام شهدا، رزمندگان و احترام به خانواده شهدای والامقام هشت سال جنگ تحمیلی، خانواده معزز شهدای والامقام گروه توسعه ملی و تمامی دلاورمردان و غیورزنان آزاده ایران اسلامی گرامی می دارد.

در متن پیام منتشر شده به این مناسبت آمده است:

بسم رب شهدا و صدیقین

هفته دفاع مقدس، یادآور رشادت­ ها و حماسه ­هایی است از جنس عشق به میهن و دلدادگی به خاک.

روایت پایبندی به آرمان­ ها و عقایدی است که در راه اعتلای نام بلند اسلام عزیز، همواره بر پهنه این سرزمین نقش بسته اند.

و بازگوکننده صحنه ای است که فرشتگانی آسمانی از هر طبقه و فرهنگ، از هر شهر و دیار و با هر قوم و مذهب، نقطه به نقطه فرامین آسمانی را در آن، به منصه ظهور رساندند.

اکنون ایران عزیز، همچنان به فرزندانی می­ بالد که از دامنِ خاکی پاک، سر بلند کرده­ بودند تا پرچم اسلام ناب محمدی(ص) را بر فراز جای جای کشور برافرازند و تابلوی نبرد خود را، مظهر آرمان­خواهی، ایثار و از خودگذشتگی کنند.

ایستادند تا ایران در مقابل زورگویی و زیاده ­خواهی سلاطین ظلم و ستم قد خم نکند و پایداری کردند تا خط­ چین مرز وطن، آشفته نشود.

اینجا است که باید در مقابل وفاداریشان به آرمان­ های بلند معمار انقلاب حضرت امام خمینی (ره)، سر تعظیم فرود آورد و در بلندای تاریخ، نام پرافتخارشان را بر پیکره این خاک مقدس، حک کرد.

یاد و خاطره تمامی بزرگ ­مردان و غیور زنانی که تابلویی این چنینی از ایمان، صبر و تدبیر در طول هشت سال دفاع مقدس به ثبت رساندند، گرامی باد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *