تکریم از بانوان شاغل گروه توسعه ملی در روز میلاد دخت نبی اکرم (ص)

همزمان با سالروز ولادت باسعادت دخت نبی اکرم(ص) حضرت فاطمه زهرا (س)، مراسم جشن تکریم مقام مادر و روز زن در گروه توسعه ملی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گروه توسعه ملی، همزمان با فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام مادر و روز زن، مراسم بزرگداشتی با حضور بانوان شاغل در گروه توسعه ملی برگزار شد.

در این مراسم علی نبوی، عضو هیات مدیره گروه توسعه ملی و مهدی اصفهانی، معاون مالی و سرمایه انسانی گروه توسعه ملی در سخنانی ضمن تبریک و تهنیت فرا رسیدن این روز و تقدیر از تلاش های بانوان شاغل در گروه، به تبیین مقام والای دخت نبی اکرم (ص) در نقش یک فرزند، همسر، مادری نمونه و الگوی جاودانه زنان جهان پرداختند.

علی نبوی افزود: نقش ارزنده‌ زنان در تربیت فرزندان و نسل های آینده با تاسی از الگوی اخلاقی و فضائل رفتاری حضرت فاطمه (س)، نقشی ارزنده و تاثیرگذار بوده و اجر و پاداش معنوی و اخروی زنان شاغل نیز همچون زنان خانه دار در نزد خداوند متعال دوچندان و محفوظ است.

عضو هیات مدیره گروه توسعه ملی در این مراسم به سالروز شهادت سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهانش اشاره و ابراز امیدواری کرد به زودی با ظهور منجی عالم بشریت حضرت امام مهدی (عج) و به ثمر نشستن خون پاک همه شهیدان شاهد پیروزی حق بر باطل و ریشه کن شدن ظلم و ستم در جهان باشیم.

در پایان این مراسم، با اهدای دسته گل از بانوان حاضر تقدیر به عمل آمد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *