تولید سیمان دندانپزشکی در سیمان کرمان کلید خورد

معاون امور شرکت ها و مجامع گروه توسعه ملی و هیأت همراه در بازدید از شرکت سیمان کرمان در جریان دستاوردها و تولیدات دانش بنیان این شرکت قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی گروه توسعه ملی ،محمدحسن صبوری، معاون امور شرکت ها و مجامع گروه توسعه ملی به‌ همراه هیاتی متشکل از حمید فرمانی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع سیمان و معاونین و مدیران عامل شرکت‌های تابعه سیدکو در بازدید از شرکت سیمان کرمان، از خطوط تولیدی شامل معدن،دپارتمان‌های تولید و آزمایشگاه بازدید و در جریان آخرین پیشرفت های پروژه های مهم شرکت مذکور قرار گرفتند.

اتمام مرحله تولید آزمایشگاهی سیمان‌های LC3 و سیمان دندان پزشکی از جمله دستاوردهای شاخص سیمان کرمان بود که در این بازدید مورد توجه قرار گرفت.

معاون امور شرکت‌ها و مجامع گروه توسعه ملی ضمن ابرازخرسندی از پیشرفت‌های قابل توجهی که به تازگی در زمینه تولیدات دانش بنیان در سیمان کرمان صورت گرفته، ابراز امیدواری کرد تا مرحله تجاری سازی و تولید صنعتی این محصولات، به زودی آغاز شود.

وی با اشاره به دستاوردهای مهم سیمان کرمان در زمینه خودکفایی کشور از ورود سیمان های چاه نفت به‌ ویژه در انواع سبک، فوق سبک و فاز دریا، ضمن اعلام آمادگی جهت ایجاد بسترهای حمایتی در تعامل با شرکت‌های متقاضی محصولات سیمان کرمان از جمله شرکتهای حفاری چاه نفت در دیدار مدیران واحدهای تولیدی دستاورد های سیمان کرمان را مثبت ارزیابی کرد.

صبوری با تقدیر از عملکرد مجموعه مدیران و پرسنل سیمان کرمان، همت مضاعف در کنار نظم، تخصص و تعهد را لازمه رقم زدن آینده ای روشن‌تر برای این شرکت دانست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *