تقدیر وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از عملکرد مدیرعامل بانک ملی ایران

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در دیدار با مدیرعامل بانک ملی ایران، از عملکرد این بانک در راستای تحقق اهداف اشتغالزایی دولت سیزدهم، تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی گروه توسعه ملی، صولت مرتضوی، وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با اعطای تقدیرنامه ای، عملکرد بانک ملی در تحقق اهداف دولت را موجب تسهیل زمینه های ایجاد اشتغال و کمک به رفع بیکاری در کشور عنوان کرد.

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در  این تقدیرنامه با تاکید بر ماموریت های خطیر دولت در زمینه هایی همچون ایجاد اشتغال مولد و پایدار و صیانت از نیروی کار، لازمه تحقق این اهداف را سرلوحه قرار دادن خدمات صادقانه و خودجوش به مردم و وجدان کاری و مسئولیت پذیری نسبت به آحاد جامعه دانست.

مرتضوی همچنین  در این تقدیرنامه، تحقق کمی و کیفی اهداف دولت و برنامه زیست بوم ملی اشتغال و اعطای تسهیلات اشتغالزایی از منابع تکلیفی بودجه سنواتی و حمایت از مشاغل خانگی را از جمله موارد حسن همکاری مدیر عامل بانک ملی ایران در این زمینه عنوان کرد و بر استمرار این مسیر برای تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران، پیشبرد برنامه های دولت خدمتگزار و خدمات صادقانه به جامعه، تولید و اشتغال، تاکید کرد./ منبع: بانک ملی ایران

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *