به گزارش روابط عمومی گروه توسعه ملی، امروز شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی شاهد راه اندازی برند صرفه مارکت، به عنوان برند خرده فروشی آنلاین شرکت به‌پخش بود. در مراسم راه اندازی این برند، امیرتقی خان تجریشی، مدیرعامل وبانک به ارائه موضوعاتی در خصوص عملکرد به­پخش پرداخت و گفت: سبد محصولات «به پخش» شامل بیش از ۵۰ برند غذایی، محصولات بهداشتی و دارویی است که از جمله آنها می‌توان به محصولات گروه توسعه صنایع بهشهر اعم از محصولات شرکت‌های: پاکسان، گلتاش، ساینا، مارگارین و بهپاک  اشاره کرد. خوشحالیم که امروز “به‌پخش” خدمات و محصولات خود را توسعه داده است.

وی افزود: همانطور که شرکت‌های تولید‌کننده مواد‌غذایی و بهداشتی نقش اساسی در تأمین امنیت غذایی و سلامتی آحاد مردم دارد، نقش شرکت‌های پخش و توزیع نیز از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. باید توجه داشت که هر مقدار شرکت های تولیدی تلاش نمایند تا محصول با کیفیت و قیمت مناسب تولید شود، اما اگر توزیع مناسب صورت نگیرد می‌تواند منجر به زیان و یا حتی بحران شود. به خصوص در زمانی که کشور تحت شدید ترین تحریم‌های ظالمانه قرار گرفته است و دشمنان به هر نحو و بهانه‌ای سعی در خدشه‌دار کردن چهره نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایران و ایرانی دارند.

تجریشی خاطرنشان کرد: خوشبختانه “به­پخش” توانسته در زنجیره ارزش هلدینگ توسعه صنایع بهشهر نقش بسزایی را ایفا نموده و فاصله بین کارخانه و مصرف کننده نهایی را کوتاه نماید.

مدیرعامل گروه توسعه ملی با بیان این که این شرکت علاوه براینکه توانسته با خدمات خود برای برندهای تولیدی گروه توسعه ملی خلق ارزش نماید، گفت: به پخش توانسته گستره فعالیت خود را به سایر برندهای ایرانی گسترش دهد و ما امروز خوشحالیم که «به‌پخش» و همچنین سایر شرکت‌های گروه توسعه صنایع بهشهر در سال جهش تولید در چرخش چرخهای تولید نقش بسزایی داشته‌اند و سهم مهمی در خدمت به مردم عزیز به خود اختصاص دهند. امیدواریم که راه اندازی برند «صرفه مارکت»، بتواند با استفاده از ظرفیت بازار فروش آنلاین، به موفقیت های روزافزون این گروه کمک کند.

در ادامه بهروز پورمحمدی، مدیرعامل به‌پخش به ارائه صحبتی در خصوص عملکرد این شرکت پرداخته و گفت: فرآیندهای اصلی عملکرد به­پخش شامل تامین، بازاریابی، فروش، توزیع، وصول می شوند. این شرکت در سال ۲۰۲۰، ۳۱۰۰ میلیارد تومان فروش داشتیم که نسبت به سال قبل ۳۵ درصد افزایش داشته است.

پوراحمدی در خصوص راه اندازی برند صرفه مارکت نیز گفت: راه اندازی این برند، باعث می شود که ما در بازار فروش آنلاین خرده فروشی نیز سهم بازار پیدا کنیم و طبعا با وجود پخش مویرگی توسعه یافته به­پخش، می تواند به عنوان مکملی برای سبد خدمات ما باشد.

پورمحمدی اظهار کرد: در به­پخش، برندهای موادغذایی متنوعی را هم ایجاد کرده این ه از تولید به مصرف بتوانیم برندهای خود را داشته باشیم.

در حاشیه این مراسم، علاوه بر فروشگاه آنلاین صرفه مارکت، خط تولید چای و همچنین خط تولید حبوبات صرفه نیز از زیرمجموعه های به‌پخش با حضور مدیران این شرکت ها، راه اندازی شد.