شرکت کاشی اصفهان

مدير بازرگاني شركت
كاشي اصفهان گفت: كاشي و سراميك ايراني در صورت برخورداري از تشويق هاي صادراتي
لازم  و حل مشكل حمل و نقل مي تواند سهم بالايي از بازارهاي خارجي را  به خود
اختصاص دهد.

به گزارش پايگاه اطلاع
رساني شركت سرمايه گذاري بانك ملي ايران؛ امیر حسین احمد زاده  از توسعه بيش از
اندازه كارخانجات كاشي و سراميك در كشور انتقاد كرد و افزود:ايران از جمله معدود
كشورهايي است كه از معادن غني كاني بهره مي برد و در صورت داشتن برنامه اي مدون و
هدفمند در توسعه كارخانجات كاشي و سراميك مي توان شاهد اعتلاي هر چه بيشتر اين صنعت
بود.

وي با اشاره به چشم
انداز روشن بازار كاشي و سراميك در كشور افزود: رونق بازار ساخت و ساز و خريد مسكن
با توجه به برنامه هاي دولت جديد چشم انداز روشني را از بازار كاشي و سراميك داخلي
ترسيم مي كند بطوريكه پيش بيني مي شود سال جاري با تحقق اين برنامه ها ميزان قابل
ملاحظه اي از محصولات توليدي جذب بازار شود.

وي توليد انواع كاشي
در اين مجتمع را بيش از ۹ ميليون و ۸۱۵ هزار متر مربع عنوان كرد و افزود: حدود
۹۰درصد توليدات شركت در سال گذشته با وجود رقابت فشرده ميان توليد كنندگان و حجم
بالاي عرضه كاشي در كشور با انجام تدابير و تمهيدات لازم در امر فروش و بهبود كيفيت
به فروش رسيد.

به گفته احمدزاده ،
كاشي اصفهان براي تامين نياز ارزي خود سال گذشته توانست حدود ۵۰۰ هزار متر مربع
انواع محصولات خود را به كشورهاي آسياي ميانه، عراق، افغانستان، انگلستان،سوئد و
امارات متحده عربي صادر كند كه در صورت وجود حمايتها و تمهيدات دولتي مي توان اين
سهم را در بازارهاي خارجي افزايش داد.

وي حفظ يكنواختي در
توليد را از مهمترين معيارهاي كيفيتي صنايع مختلف عنوان كرد و افزود: كاشي اصفهان
علاوه بر توليد يكنواخت، از تنوع بالايي در رنگ و اندازه توليدات خود برخوردار است.
وي تنوع رنگ و اندازه كاشي و بدنه سفيد آن را از جمله مزيتهاي صادراتي كاشي اصفهان
نام برد .

شركت سرمايه گذاري
بانك ملي ايران به همراه شركت مديريت سرمايه گذاري بانك ملي ايران با   97/39درصد
سهم از سهامداران عمده شركت كاشي اصفهان محسوب مي شود.