ساعات ارائه خدمات حضوری به سهامداران تغییر کرد

/, اخبار شرکت, اطلاعیه‌ها/ساعات ارائه خدمات حضوری به سهامداران تغییر کرد

ساعات ارائه خدمات حضوری به سهامداران تغییر کرد

۱۳۹۹/۱/۲۵ ۱۱:۴۲:۲۳ ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ |دسته‌بندی: اخبار, اخبار شرکت, اطلاعیه‌ها|برچسب‌ها: , , , |

توصیه گروه توسعه ملی به مراجعه غیرحضوری

ساعات ارائه خدمات حضوری به سهامداران تغییر کرد

گروه توسعه ملی در راستای اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند و با توجه به تغییر ساعات ادارات از سوی دولت، به اطلاع سهامداران محترم می‌رساند که در صورت لزوم به مراجعه حضوری ساعت کاری این گروه برای ارائه خدمات از ۸ الی ۱۵ می‌باشد.

همچنین با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و باوجود تمهیدات اندیشیده شده برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا در ساختمان شرکت، به منظور رعایت اصـول بهداشتی و رفاهی توصیه می‌شود که سهـامداران محتـرم تا اطلاع بعدی تمام خدمات سهامداری خود را ترجیحا به صورت غیرحضوری دریافت کنند.

کارشناسان امور سهام گروه ملی با شماره تلفن‌های۸۵۵۹۹۱۱۲، ۸۵۵۹۹۱۱۳ و ۸۵۵۹۹۱۱۴ آماده پاسخگویی به سهامداران خواهند بود.

براساس بخشنامه شماره ۱۰۹۳۴ مورخ ۱۹ فروردین ماه سازمان اداری و استخدامی کشور مبنی بر تداوم اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و آغاز مرحله فاصله‌گذاری هوشمند و بند ۱۴ مصوبات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، کلیه دستگاه‌های اجرایی موظفند از تاریخ ۲۳ فروردین ۹۹ ترتیبی اتخاذ کنند تا به تشخیص بالاترین مقام مسئول و با رعایت کلیه پروتکل‌های اصول بهداشتی و اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت مقابله با ویروس کرونا، حداکثر برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم را در راستای حفظ سرمایه انسانی به منظور پیشگیری و قطع زنجیره انتقال ویروس به عمل آورند.