رئیس سازمان بورس: رسیدگی به شکایت مردم از بورس نظام مند می‌شود

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از راه‌اندازی بخش رسیدگی به شکایات مردم در
بورس و نظام مند شدن این حوزه خبرداد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، علی صالح آبادی در جمع خبرنگاران گفت: در
اداره حقوقی سازمان بورس بخش رسیدگی به شکایات مردمی در حال شکل‌گیری است تا کلیه
موارد مطرح شده از جانب سهامداران کنترل و رسیدگی شود.

صالح آبادی افزود: در حال حاضر هم با هرگونه موارد خلاف قانون و سلیقه‌ای عمل کردن
کارشناسان بورس برخورد می‌شود.